سستی و کم توجهی اعضای هیات مدیره موجب از دست رفتن فرصت ها می شود

به گزارش رکنا رشت، جلسه کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی‌های توسعه وعمران شهرستانی استان گیلان با حضور عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان،اعضاء کارگروه و هیات مدیره ومدیرعامل پیشنهادی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان صومعه سرا در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در این جلسه از کم تحرکی و تغییر زودهنگام مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران صومعه سرا ابراز نارضایتی و خاطر نشان کرد: این رویه باعث از دست رفتن فرصت‌ها شد و هیات مدیره باید با پذیرفتن مسئولیت پاسخگو باشد.

وی با اشاره به برنامه های پیشنهادی مدیرعامل جدید گفت: بیشتر این برنامه ها در گذشته نیز مطرح و اجرای آن نیازمند عزم جدی هیات مدیره است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به واگذاری مجموعه ورزشی کارگران شهرستان صومعه سرا به تعاونی توسعه و عمران این شهرستان یادآور شد: با رایزنی با فرماندار و نماینده مجلس شهرستان در مجلس شورای و بهره گیری از تمام ظرفیت ها بستر لازم را جهت تقویت و حمایت از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان صومعه سرا فراهم کردیم.

رعایت قوانین از جمله برگزاری به موقع مجمع عمومی و رعایت مقررات مالی از دیگر تاکیدات علیزاده در این جلسه بود.

در پایان سید محسن همتی ضیابری مدیرعامل پیشنهادی پس از ارایه برنامه های خود نظیر بهره برداری کامل از مجموعه ورزشی کارگران،زراعت چوب، استفاده از ظرفیت آب‌بندان‌ها و گردشگری با موافقت اعضای کارگروه به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان صومعه سرا انتخاب شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 709552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟