دستگیری سارقان با کشف ۱۱۸ فقره سرقت در خرم آباد

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، سرهنگ"عباس دولتشاهی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دولتشاهی گفت: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی ۵۵ نفر سارق شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی همگی دستگیر و به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات سارقان به ۱۱۸ فقره  انواع سرقت اعتراف، از سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف، تعدای از مالباختگان شناسایی و افراد دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد خاطر نشان کرد در همه امور پیشگیری از وقوع جرم مطمئن تر، سهل تر و ارزان تر است پس می طلبد شهروندان ضمن رعایت کلیه اصول خود مراقبتی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت ها با نصب تجهیزات ایمنی اعم از دوربین های مداربسته، دزدگیر و سایر تجهیزات ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

سرهنگ دولتشاهی هوشیاری مردم در برابر مجرمان را مهم دانست و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه  موراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 709153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟