واکسیناسیون ۲۵۰ خبرنگار لرستانی

به گزارش رکنا از لرستان، محمدناصر بهاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به مساعدت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی مقرر شد طی روزهای آینده واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه در لرستان انجام شود.

بهاری گفت: در این راستا خانه مطبوعات موظف به تهیه فهرست اسامی خبرنگاران شده است که در اختیار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات لرستان در راستای انجام رسالت کاری خود از ماه های پیش رایزنی با خانه مطبوعات کشور و دانشگاه علوم پزشکی را برای واکسیناسیون خبرنگاران انجام داده است که در این راستا ۲۵۰ نفر که اسامی آنها در سامانه خانه مطبوعات ثبت شده است در مرحله اول واکسن دریافت کنند.

بهاری گفت: افرادی نیز که هنوز اسامی آنها در سامانه خانه ثبت نهایی نشده است طی فهرستی جداگانه برای بهره مندی از واکسن کرونا معرفی خواهند شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستان با تاکید بر پوشش حداکثری خبرنگاران برای واکسینه شدن، از رابطین شهرستانی خواست تا در سریعترین زمان با مراکز بهداشتی شهر خود هماهنگی لازم را انجام دهند.

چهار بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان جان باختند و شمار قربانیان به یکهزار و ۹۸۷ نفر رسید.

۴۴۹ بیمار جدید کووید ۱۹ نیز طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۱۳۲ هزار و۶۴۷ نفر رسیده است.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 709005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟