فروشنده آپارتمان کلاهبردار از آب درآمد

به گزارش رکنا از لرستان، سردار "یحیی الهی" در این باره بیان داشت: درپی مراجع شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد شاکی یک واحد آپارتمان 100 متری را به صورت پیش فروش به مبلغ 10 میلیارد ریال خریداری می کند و بهای آن را به صورت کامل پرداخت می کند ولی پس از مدتی متوجه می شود فروشنده ملک مذکور را با قیمت بیشتری به فرد دیگری فروخته است.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی کلاهبردار را در سطح شهر "خرم آباد"شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده متهم به یک فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کرده است؛ گفت: متهم همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

سردارالهی در پایان با هشدار به افراد کلاهبردار و سودجو که نیروی انتظامی با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با این گونه موارد پلیس را هرچه سریع تر در جریان قرار دهند.

‌مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 708447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟