دیدار مدیرعامل شرکت آبفا ایلام جمعی از مردم شهرستان ملکشاهی

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام و به نقل از  روابط عمومی آبفای استان ایلام،مدیرعامل شرکت آبفا ایلام در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت پروژه انتقال آب از سد ایلام به شهر ملکشاهی؛ به مشکلات فنی و اعتباری اجرای این پروژه اشاره و بر پیگیری و تسریع در اتمام این طرح تاکید کرد.

دکتر نوراله تیموری با بیان اینکه تلاش می شود تا هر چه سریع‌تر این پروژه مهم و حیاتی به سرانجام برسد، افزود: شهر ملکشاهی از جمله شهرهای استان است که با تنش آبی مواجه است و جهت رفع این مشکل پروژه انتقال آب از سد ایلام در دستور کار قرار گرفت که به دلایل مختلف از جمله تحریم و... این پروژه زمان بر شده و از ابتدای تصدی اینجانب تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی در اولویت قرارگرفته و این پروژه با سرعت مطلوب در حال اجرا است.

وی یادآور شد: از زمانیکه پروژ تحویل اینجانب گردید حدود ۲۵ میلیارد تومان بدهی داشت و تا پایان سال ۹۸ تنها ۲۸ میلیارد تومان اعتبار جذب شده بود درحالیکه با پیگیریهای انجام شده طی دو سال اخیر ۳۶ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز هست، گفت: این شرکت تمام توان خود را جهت رفع مشکل آب ملکشاهی بکار خواهد گرفت.

تیموری اظهار داشت: این شرکت برای رفع موقت آب این شهر تصمیم گرفت که یک لاین اضطراری اجرا شود تا مشکل آب مردم بصورت موقت حل شود و خوشبختانه این طرح بزودی وارد مدار بهره برداری قرار میگیرد.

در ادامه جلسه نماینده مردم ملشکاهی خواستار تسریع در اتمام این پروژه شدند.

کوثر موسوی

 

 

کدخبر: 708317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟