روز اردبیل به همه ایرانیان تعلق دارد

به گزارش  خبرگزاری رکنا در اردبیل ،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه صفویان در تاریخ کشور و تشکیل حکومت شیعی و یکپارچه در ایران گفت: روز چهارم مرداد ماه با توجه به این اقدام مهم در تقویم ملی به نام بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی نامگذاری شده است.

او به منابع انسانی فعال و تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اردبیل با داشتن افراد تاریخ ساز در گذشته و اکنون در رشد و تعالی کشور نقش داشته و این روند با قوت ادامه دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: اردبیل با داشتن ظرفیت طبیعی و منابع انسانی در طول تاریخ تاثیر گذار بوده و می‌تواند همواره تحول آفرین باشد.

بهنام جو ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری کم نظیر از جمله نزدیکی به کوه، جنگل، دریا و آبگرم‌ها را یاداور شد و از اجرای چندین طرح گردشگری از جمله پیست‌های اسکی در استان برای رونق بخشی به این بخش خبر داد.

او اظهار کرد: زیرساخت هایی، چون راه، راه آهن و خط هوایی مختص اردبیل نیز در استان برای بهبود رفت و آمد در همه فصول تامین شده و یا در حال اجرا است که گردشگری در تمام زمان‌ها و به خصوص زمستان را میسر می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه به وضعیت کرونایی اشاره کرد و با تاکید بر ادامه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، رفع کرونا را در رونق روزافزون گردشگری و سایر فعالیت‌های اقتصادی با اهمیت خواند.

بهنام جو افزود: با توجه به واکسیناسیون انجام گرفته و در حال انجام پیش بینی می‌شود این وضعیت بهبود یابد، ولی لازم است تا آن زمان مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

کدخبر: 707978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟