کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوهدشت

 

 به گزارش رکنا از لرستان، سردار"یحیی الهی" اضهار داشت: با تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در سه راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه خودرو مشکوک و آن ها را جهت تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ قلم کالای قاچاق شامل: یخچال ساید، ظرفشویی، لباس شویی، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی، اتو، قهوه ساز، آسیاب،کولرگازی البسه های خارجی  فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این راستا ۸ متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 سردار الهی یادآور شد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد تا ان شاء الله بتوانیم به اقتصاد و تولید کشور کمک کنیم وشهرستان کوهدشت به عنوان یکی از گذرگاههای بین استانی،از مبادی ورودی و خروجی کالای قاچاق نیز به شمار می رود؛در همین راستا انتظامی این شهرستان در سال جاری کشفیات قابل توجهی در امر کشف کالای قاچاق داشته است. 

 

 

کدخبر: 706543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟