نبود استقبال از واکسیناسیون،علت اصلی افزایش کرونا

به گزارش خبرنگار رکنا در ایلام و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهران: کاکی سرپرست فرمانداری مهران گفت: مردم شهرستان مهران از تزریق واکسن کرونا استقبال نکردند و اکنون دارای بیشترین آمار ابتلا و بستری در بین شهرستان های استان است.

 در ادامه مجید کاکی در نشست ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: حدود یک ماه می باشد که شهرستان مهران در وضعیت قرمز قرار دارد و آمار بستری و مبتلا به کرونا در این شهرستان طی روزهای اخیر بسیار زیاد بود.

وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک به دلیل گرمای هوا و همچنین مناسب نبودن استقبال از واکسیناسیون را علت اصلی افزایش کرونا در مهران ذکر کرد. 

سرپرست فرمانداری مهران، از متولیان فرهنگی،هیات های مذهبی،بسیج و معتمدین و مردم و همه اقشار مختلف این شهرستان‌ خواست تا به سمت تشویق مردم برای واکسیناسیون بروند.

کاکی افزود : تا کنون یک هزار و ۶۲۱ واکسن در شهرستان مهران تزریق شده که این آمار نشان از عدم استقبال مردم از واکسن کرونا بوده است و برای جلوگیری از گسترش کرونا چاره اندیشی شود.

استفاده از ماسک رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی همچنان مورد توجه مردم قرار بگیرد.

کاکی در پایان جلسه از مرکز واکسیناسیون مهران بازدید و از مردم شهرستان مهران خواست با توجه به اهمیت موضوع،گروه های هدف جهت انجام تزریق واکسن به مراکز فعال در شهر مراجعه کنند تا بتوانیم به زودی و با همکاری شما مردم عزیز و فهیم انشاالله شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم

ایلام،کوثر موسوی

 

کدخبر: 706207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟