دستگیری شکارچیان دو رأس بز کوهی در سلسله

به گزارش رکنا از لرستان، علیرضا رحیمی گفت: در مورخه 26 تیرماه 1400 و در پی اخبار موثق از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار دو رأس بزکوهی در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع گرین توسط متخلفین زیست محیطی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره با همکاری نیروی انتظامی و با اخذ دستور از مقام قضایی، اقدام به بازرسی از منزل ( سیاه چادر) این افراد نمودند.

رحیمی گفت: پس از تفتیش و بازرسی های بعمل آمده از سیاه چادر یکی از این افراد ، مأمورین موفق به کشف مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه این حیوان (بز وحشی) شدند.

رحیمی افزود: در ادامه این بازرسی مقداری گوشت شکار (بز وحشی) و همچنین یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی و تعدادی فشنگ از منزل یکی دیگر از متخلفین کشف و ضبط شد.

رحیمی اظهار داشت: یکی از متخلفین که در محل حضور داشت دستگیر و طبق قوانین شکار و صید با دستور دادستان بازداشت شد و حکم جلب متخلف دیگر نیز صادر گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست را به سامانه شبانه روزی 1540 گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 

کدخبر: 705919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟