بهره برداری از ۸۰۳ میلیارد ریال پروژه های دولتی و سرمایه ای در بندرامیرآباد

به گزارشرکنا از مازندران؛ صبح امروز (۲۴ تیرماه ۱۴۰۰) همزمان با افتتاحیه های وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور ، ۴ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی بندرامیرآباد به ارزش ۸۰۳ میلیارد ریال با هدف تأمین زیرساخت ها و افزایش تخلیه و بارگیری کالا با فرمان ویدئو کنفرانسی حسن روحانی افتتاح شد.   

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه افزایش جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرامیرآباد با تلاش بر جلب اعتماد سرمایه گذاران  و روند توسعه در بخش زیرساخت ها با شتاب بسیار بالایی در تمامی حوزه ها در حال انجام است اظهار داشت یک پروژه از سرمایه گذاری بخش خصوصی و  ۳ پروژه نیز از بخش دولتی ، امروز با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

محمدعلی اصل سعیدی پور در ادامه بیان داشت کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنسانتره ذرت به ظرفیت ۲۰ هزار و ۲۰۰ تن با اعتبار ۱۱۳ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۵۰ نفر را از پروژه مهم بخش خصوصی بود که امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی همچنین بهره برداری از یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۶۰ تنی منگان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال ،  ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بندرامیرآباد به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و ساختمان باشگاه ملوانان با هزینه ۴۰ میلیارد ریالی را نیز از پروژه های دولتی برشمرد که در این مراسم افتتاح شد.

 

سعیدی پور از پیگیری ها ، جهت از سرگیری فعالیت  پروژه های راکد سرمایه گذاری در سال های اخیر و امضاء پروژه های متعدد سرمایه گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک در بندرامیرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با جلب اعتماد سرمایه گذاران و تشویق آن ها به سرمایه گذاری در این بندر همانند سال گذشته  شاهد  رشد چشمگیر و تحقق سرمایه گذاری باشیم.

مدیرکل بندرامیرآباد در پایان به افتتاح حوضچه شماره ۲ بندرامیرآباد در دولت یازدهم اشاره کرد و یادآور شد بندرامیرآباد به طور مداوم در راستای سیاست های تبیینی بنادر نسل سوم و تحقق برنامه ششم توسعه بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  ، پروژهای زیربنایی و سرمایه گذاری بسیاری را در مرحله مطالعات و اجرا دارد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 705173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟