تقدیر وزارت کشور از استاندار لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، با عنایت به توفیق اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در بین روابط عمومی‌های استانداری‌های سراسر کشور در خصوص سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و کسب پاسخگویی ۱۰۰ درصدی استانداری لرستان در سامانه مذکور طی مکاتبه رسمی از طرف دکتر محمد حسن انصاری مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، ضمن تبریک این موفقیت از دکتر خادمی استاندار لرستان و مسئولیت شناسی و تلاش سرکار خانم فاطمه ایرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان و همکاران ایشان تجلیل شد.

در این مکاتبه آمده است به منظور تداوم این موفقیت‌ها روند حمایت استاندار محترم از بخش روابط عمومی مستمر و رو به تزاید باشد.

خاطر نشان می گردد در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اشخاص حقیقی می‌توانند با ثبت نام و ارسال درخواست در سامانه مذکور به ادرس https://iranfoia.ir/web/guest/home

که نماد شفافیت و تحقق عملی انتشار و دسترسی ازاد به اطلاعات میباشد به اطلاعات یک سازمان که شامل طبقه بندی نباشد دسترسی پیدا کرده و برای عموم مردم منتشر شود.  

گفتنی است  طی حکمی از طرف دکتر خادمی، استاندار لرستان، فاطمه ایرانی از سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استانداری منصوب شده است.

 

کدخبر: 705054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟