ثبت چهار هزار و ۶۷۴ واقعه ازدواج در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، علی اکبر باقری در سخنانی با اشاره به صدور ۶۷۰ فقره سند مالکیت در لرستان اظهار داشت: این امر در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی بوده که در سه ماهه ابتدای امسال انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۷۶ فقره منجر به رأی مثبت شده است گفت: ۱۷۵ فقره رأی مربوط به خرم آباد، ۱۱۱ فقره مربوط به کوهدشت، ۶۰ فقره مربوط به بروجرد، ۴۳ فقره مربوط به الیگودرز، ۳۶ فقره مربوط به دورود، ۲۹ فقره مربوط به سلسله، ۱۵ فقره مربوط به ازنا، شش فقره مربوط به پلدختر و یک فقره مربوط به دلفان است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت چهار هزار و ۶۷۴ واقعه ازدواج در لرستان طی سه ماهه ابتدای امسال بیان داشت: این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته است.

باقری همچنین از ۹۳۸ واقعه طلاق در این استان در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۲۹۴ شرکت تجاری در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته است، همچنین در این مدت ۲۵ مؤسسه غیر تجاری در استان ثبت شده که در این راستا نیز ۹ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته ایم.

وی گفت: در سه ماهه ابتدای امسال ۳۴ شرکت تجاری در استان منحل شده است.

 

کدخبر: 704398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟