چرا سومین استان پرباران کشور با بی‌آبی مواجه است؟|اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تونل اسپژ
به گزارش رکنا از لرستان، یحیی ابراهیمی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه امام‌جمعه جدید الشتر در جمع مسئولین استانی و شهرستانی، اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد مظهر حماسه و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان دنیا زد و با انتخاب آیت‌الله رئیسی بار دیگر پایبندی به‌نظام جمهوری را ثابت کردند.

وی افزود: امام‌جمعه به‌مثابه پدر معنوی هر شهرستان می‌ماند که حضورشان باعث خیروبرکت برای مردم آن دیار است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دو فاکتور نیروی انسانی و منابع طبیعی باعث تولید ثروت می‌شود، حال چه اتفاقی افتاده است بعد از ۴۰ سال استان لرستان که جزء استان‌های پر منابع طبیعی است دچار این‌همه بحران معیشتی و بیکاری است.

وی با اشاره به ‌کم‌کاری مسئولین اجرایی کشور درزمینهٔ ایجاد احداث نیروگاه‌های برق، تصریح کرد: لرستان سومین استان پربارش کشور است و الان در زمینهٔ آب آشامیدنی و برق دچار بحران‌ شده است.

ابراهیمی بیان کرد: در پیک اول کرونا دو شهرستان سلسله و دلفان در شرایط بدی قرار داشتند اما با کمک مسئولین پیشرفته‌ترین دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن را در بیمارستان‌ نصب کردیم و حضور ۲۵ پزشک متخصص باعث کند شدن موج کرونا شد.

وی با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ردیف بودجه برای تونل اسپژ، گفت: دلفان یکی از مظلوم‌ترین شهرستان‌های کشور و استان است و متأسفانه ساده‌ترین امکانات رفاهی و تحصیلی در بعضی از روستاهای دلفان دیده نمی‌شود و بانوان در بحث اشتغال و مالی در وضعیت بدی هستند و همچنین بیش از ۳۵۰ کیلومتر جاده خاکی روستایی در این منطقه وجود دارد.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 703526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟