اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی

به گزارش رکنا در هرمزگان ؛ حسین اخلاقی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد : رانندگان واجد شرایط می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد : در راستای تقویت و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی و همچنین به منظور ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی ، سازمان نسبت به صدور تعداد محدودی پروانه اشتغال موقت برای خودروهای شخصی واجد شرایط اقدام کرده است.

اخلاقی در این ارتباط افزود : با افزایش خودروهای مسافربر شخصی، برخی مالکان خودرو بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به جابه جایی مسافر کرده که لازم است رانندگان این صنف نسبت به اخذ مجوز از سازمان اقدام کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در صورت عدم دریافت مجوز از سوی مسافربرهای شخصی ، متخلفین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوند ، گفت : رانندگان متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان، واحد نوسازی واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به بالا بردن جابه جایی های درون شهری تحت نظارت سازمان، تصریح کرد : هدف از این امر تامین و رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان است.

اخلاقی خاطر نشان کرد : شرایط ویژه ای نیز جهت دوگانه سوز کردن خودرهای مسافر شخصی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی در نظر گرفته شده ، که رانندگان واجد شرایط فقط با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

انتهای پیام/حیدری

کدخبر: 703021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟