فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر بندرعباس هستند

به گزارش رکنا از هرمزگان؛ پوریا دروار ، با بیان اینکه در حال انجام کار اصولی و دائمی در راستای جلوگیری از تخلیه غیر اصولی نخاله هستیم، اظهار کرد: تعدادی از خودروهای حمل نخاله در سطح شهر کد گذاری شده و مابقی نیز در حال انجام است.

 

وی افزود: تخلیه هر نوع نخاله باید در محل های مجاز که برای این کاردر نظر گرفته شده، انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: طی خرداد ماه امسال پنج مورد جلوگیری از حمل خاک و نخاله بدون مجوز، هشت مورد توقیف مدارک خودروهای متخلف و ۲۲ مورد نیز مجوز حمل خاک و نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند صادر شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه هرگونه حمل و نقل خاک و نخاله های ساختمانی در سطح شهر باید با مجوز این سازمان انجام شود، گفت: در صورت عدم هماهنگی و کسب مجوزات لازم با متخلفین برخورد خواهد شد.

دروار با تاکید بر اینکه فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر هستند، ادامه داد: سایت تل سیاه و سایت نخاله‌های ساختمانی واقع در بزرگراه شهید رجایی محل های مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی است.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: تخلیه نخاله ساختمانی در سایر نقاط شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/حیدری

 

کدخبر: 702717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟