سارق فراری در چنگال پلیس خرم آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول برگ حکم جلب از سوی دستگاه قضایی به منظور دستگیری یک نفر سارق حرفه ای مراتب به صورت ویژه به منظور شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی ماموران کلانتری ۱۱ خیام موفق به شناسایی محل اختفاء نامبرده شدند که پس از برنامه ریزی دقیق و طی یک عملیات منسجم و پیچیده به محل اختفاء وی  ورود کردند.

دولتشاهی تصریح کرد: سارق تحت تعقیب به محض مشاهده ماموران و به منظور فرار از چنگال عدالت با یک تیغه چاقو اقدام به قدرت نمایی  و به سوی ماموران حمله ور که با رعایت قانون بکارگیری سلاح توسط ماموران زمین گیر و دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد خاطی جهت مداوا به بیمارستان انتقال ، پرونده به همراه مستندات جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: برخورد پلیس با افراد مخل نظم و امنیت و افرادی که به هر نحو بخواهند در برابر قانون گردن کشی کنند سخت و پشیمان کننده خواهد بود و قطعا اشد مجازات را از سوی دستگاه قضایی در پی خواهد داشت.

 

مهدی زکی‌پور| لرستان 

کدخبر: 702254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟