ضرورت احداث دو پل روگذر در مسیر عبور قطار از روستاهای پازردآلو و تمبک

به گزارش رکنا از لرستان، حسین گودرزی در دیدار با مدیرعامل راه آهن کشور، با ذکر پیشینه قریب ۹۰ ساله راه‌آهن در مسیر استان و تأثیر بزرگ آن بر توسعه منطقه، وجود زیرساخت‌ها و موقعیت مناسب دو شهرستان به‌عنوان حلقه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب راه آهن کشور، خواستار سرمایه‌گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود شد.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت تراورس در دو ناحیه زاگرس و لرستان هنوز از تبعیض در خدمات ارائه شده و ناپایداری شغلی نسبت به سایر کارکنان راه‌آهن رنج می‌برند و ضروری است مدیرعامل برای برطرف شدن مشکلات این بخش از کارکنان راه‌آهن اقدام عاجل داشته باشد.

نماینده مردم نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به ضرورت احداث دو پل روگذر در مسیر عبور قطار از روستاهای پازردآلو و تمبک در شهرستان ازنا، عنوان کرد: خواستار دستور ویژه مدیرعامل راه‌آهن برای ساخت این پل‌ها هستیم.

در ادامه این جلسه رسولی،مدیرعامل راه‌آهن کشور عنوان کرد: عمده مشکلات کارکنان شرکت تراورس رفع گردیده و معدود موارد باقیمانده بزودی مرتفع خواهد شد.

وی در این جلسه به مدیرکل راه‌آهن ناحیه لرستان دستور داد ظرف چند روز آینده نسبت به مطالعه ساخت دو پل مورد درخواست اقدام و نتیجه را به مدیر عامل راه آهن کشور گزارش کند.

مدیرعامل راه‌آهن کشور با ذکر اهمیت سرمایه‌گذاری راه‌آهن در دو شهرستان ازنا و دورود به مسئولین مربوطه دستور پیگیری سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در منطقه را صادر کرد.

 

کدخبر: 701720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟