می توانیم با حضور جوانان و اقدامات جهادی از مشکلات نیازمندان بکاهیم

به گزارش رکنا از مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران  بیان داشت: باید جوان‌گرایی را گسترش دهیم و با استفاده از حضور جوانان در عرصه های مختلف به نتایج مثمر ثمر دست می یابیم.

وی تصریح کرد: ۸۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش های مختلف بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و گفت: یک نفره ۳۵۰هزار تومان، دونفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره۷۰۰هزار تومان ، چهارنفره ۹۰۰هزار تومان، پنج نفره وپنح نفره به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان ،مستمری به مددجویان پرداخت می شود‌.

وی بیان داشت:خیران و مردم نوعدوست استان در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی است و برنامه های مختلفی را برای خودکفایی شدن مددجویان در دستور کار دارد.

وی بیان داشت:با برنامه ریزی برای مددجویان فرصت های شغلی ایجاد می شود و طرح های اشتغال بمنظور پایدارسازی مورد نظارت قرار می گیرند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با وجود ۳۶۰مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: در این مراکز خدمات بر اساس نیاز سنجی به نیازمندان ارائه می شود.

وی افزود: با تعامل با نخبگان و جوانان و همدلی و وفاق می توانیم بهترین خدمات را به نیازمندان ارائه دهیم و باید از همه ظرفیت ها برای این امر استفاده کنیم.

گفتنی است رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این دیدار از خدمات کمیته امداد به نیازمندان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان تقدیر کرد.

وی گفت: با تعامل و کمک یکدیگر و با برنامه ریزی مناسب باید برای رفع مشکل نیازمندان همه تلاش خود را بکار بندیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نسبت به ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد اعلام آمادگی کرد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 701337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟