همکاری مردم و مسئولان برای جلوگیری از آغاز پیک پنجم ضروری است 

به گزارش رکنا از ارومیه ، فرماندار ارومیه بیان داشت : رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی، جلسات و فضاهای سربسته ضروری بوده و نظارت بر تجمعات و مراکز خرید به ویژه رستوران ها، تالارها و ... افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر آمادگی بیشتر برای زمان بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، تصریح کرد: تشدید نظارت ها برای برگزاری آزمون سراسری کنکور در هفته جاری باید جدی گرفته شود.

فرماندار ارومیه همچنین نظارت دستگاه های متولی بر تفرجگاهها، پارکها، سواحل رودخانه ها و ... را ضروری دانسته و یادآور شد: جهت پیشگیری از افزایش بستری ها و انتقال این ویروس توسط مسافران تابستانی، اقدامات پیشگیرانه و لازم انجام شود.

مقابلی همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و مردم را تنها راه مقابله با کرونا معرفی کرده و افزود: در کنار اطلاع رسانی رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت مستمر توسط دستگاههای مختلف و بخصوص رسانه ها، آموزش های لازم نیز با استفاده از روشهای تبلیغاتی مبتکرانه به مردم داده شود.

وی در پایان با اشاره به نزدیکی تهدید پیک پنجم، گفت: برای اینکه وضعیت شهرستان ارومیه مدیریت شده و محدودیت ها دوباره تکرار نشود، در کنار تشدید نظارت دستگاههای متولی، مردم نیز باید همکاری کنند.

 ارومیه /کریم معجنی 

 

کدخبر: 701310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟