معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ حمایت شهرداری آمل و شورا از بهداشت و درمان شهرستان در بحران کرونا ستودنی است

به گزارش رکنا،شهردار آمل ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت گفت؛ ما و مردم آمل قدردان پزشکان و خدمات کادر بهداشت و درمان شهرستان در شرایط سخت کرونا هستیم.
سید حمید هاشمی با اشاره به اینکه، کرونا به ما نشان داد در حوزه سلامت نیاز به تلاش و حمایت بیشتر داریم. با مبلغی که شورا و شهرداری به حفظ زمین دانشکده پزشکی آمل اختصاص دادند، می شد پروژه خوبی را در شهر احداث کرد ولی پرورش پزشکان در این شهر که نیاز اساسی مردم شهرستان و استان است، مهم تر بود و از این کار خرسندیم.
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با اشاره به اینکه، اعتبارات دانشگاه از ۳۵۰ میلیارد تومان به دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سال رسیده است افزود؛ با آغاز کرونا مبلغ ۶۷ میلیارد تومان به بهداشت درمان و تجهیز بیمارستانهای آمل اختصاص یافت. همچنین از سال ۹۲ تا کنون ۵۰ هزار متر مربع در آمل بنای درمانی و پزشکی ساخته شد. معتقدیم آمل باید قطب درمان استان باشد و سرریز بیماران دیگر شهرها رو بپذیرد.
به گفته پنبه چی، ظرفیت تخت های آمل مناسب است و آمل می تواند در آینده به عنوان مرکز و قطب آموزش پزشکی در منطقه باشد‌.
مرکز درمان سرطان استان، مرکز درمان بیماران قلبی از دیگر برنامه های بهداشتی و درمانی برای آمل است.
پنبه چی گفت، اگر حمایت شهرداری و شورا نبود،با توجه به مشکلات ملکی، پردیس دانشکده علوم پزشکی از آمل و استان خارج می شد. به صورت خاص و ویژه از شهردار، رییس شورا و اعضای شورا و مدیریت شهرستان تشکر دارم.
ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل، در این جلسه گفت؛ خانواده بهداشت و درمان در چند سال اخیر که ویروس کرونا وارد زندگی ما شده زحمات زیادی متحمل شدند. به نمایندگی از مردم از شما تشکر می کنیم و دست شما را می فشاریم.
وی ادامه داد، با همکاری خانواده محترم محمودزاده و همکاری و وحدت شورا و شهرداری، خوشبختاته مشکل تملک زمین پردیس دانشکده پزشکی برطرف شد.

 

کدخبر: 701031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟