رونمایی از اولین کتاب جامع تشخیص رنگ خودروی کشور در مشهد

به گزارش رکنا، صبح امروز همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد با سعادت امام مهربانی‌ها آیین رونمایی از اولین کتاب جامع تشخیص رنگ خودروی کشور با عنوان مستر تشخیص در مشهد رونمایی شد.

در این مراسم که در موسسه سینمایی جاودانه‌های پارس برگزار شد، عباس عربی آبکوه، نویسنده کتاب جامع تشخیص رنگ خودروی کشور، گفت: جمع کردن محتوا‌های کتاب از ۳ سال قبل آغاز شد و در این مدت که مطالعات و تحقیقات را داشتیم استقبال پرشور مردم را شاهد بودیم.

وی افزود: مخاطب این کتاب عموم مردم به‌ویژه رانندگان، فروشندگان، بنگاه‌داران و کسانی که با خودورو درآمدزایی دارند هستند و فایل‌ها و محتوا‌های آن از طریق سایت‌های: www.mrtashkhis.com و www.mrtashkhis.ir قابل دریافت است.

نویسنده کتاب جامع تشخیص رنگ خودروی کشور درباره جزئیات این کتاب ادامه داد: کتاب جامع تشخیص رنگ خودرو کشور در ۲۳۹ صفحه در قالب ۱۵ فصل اصلی، ۱۰۰ مبحث کارشناسی و ۲۰۰ نکته آموزشی توسط انتشارات سیمرغ خراسان به چاپ رسیده است و مخاطبان آن می‌توانند این کتاب را به قیمت ۱۵۰ هزار تومان خریداری کنند، چاپ اول کتاب جامع تشخیص رنگ خودرو کشور ۱۰۰ نسخه بوده و به دنبال آن هستیم که چاپ دوم این کتاب را با تعداد بیشتر و با هزینه کمتر داشته باشیم که برای تحقق این امر نیازمند جذب اسپانسر هستیم.

عربی با اشاره به اینکه کتاب قبل از خرید کمک بزرگی به مشتریان و خریداران خودرو می‌کند تا بتوانند با اطلاعات دقیق و آگاهی کامل نسبت به خرید بی‌دغدغه خودرو اقدام کنند، بیان کرد: از جمله مشکلات مردم در زمان خرید خودرو مباحثی همچون کارشناسی رنگ، تعویض پلاک و جلوگیری از پول‌های بلوکه شده و خودرو‌های تحویل نشده است.

وی تصریح کرد: مردم به گواهی‌های تشخیص رنگ صرفاً اکتفا نکنند و ضمن مطالعه دقیق کتاب جامع تشخیص رنگ خودرو کشور و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مجرب، بهترین تصمیم را بگیرند و قبل از هرگونه اقدامی تحقیق درست را داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

نویسنده کتاب جامع تشخیص رنگ خودرو کشور تاکید کرد: آماده همکاری با شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستم تا خودرو‌ها با کیفیت و ایمنی بالا و بدون نقص فنی در اختیار خریداران قرار بگیرد؛ همچنین به دنبال رایزنی با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری هستیم تا کتاب جامع تشخیص رنگ خودرو کشور در سر فصل دروس هنرستان‌ها و دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای قرار بگیرد.

کدخبر: 699252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟