شروع تزریق دوز دوم واکسن بالای ۷۰ ساله‌ها در بندرعباس

 به گزارش رکنا از هرمزگان، دکتر فاطمه نوروزیان افزود:  ۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۰۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۷۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۸۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: محموله جدید سهمیه واکسن استان، شب گذشته وارد استان شد و با توزیع شهرستانی این واکسن ها، از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته این افراد باید منتظر باشند تا از مرکز بهداشت زمان تزریق نوبت دوم واکسن به آن‌ها اطلاع داده شود و بدون دریافت پیامک یا تماس از مرکز بهداشت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

نوروزیان افزود: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می‌شود.

سالمندان جامانده در مرحله قبل و افراد زیر ۷۰ سال نیز بزودی در استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/حیدری

 

کدخبر: 698873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟