برخورد به موقع رئیس پلیس راهور اصفهان با راننده اتوبوس خطرساز

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ " محمدرضا محمدی" صبح امروز حین گشت زنی در سطح شهر با یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که لاستیک جلوی آن دارای ترکیدگی بود مواجه و بلافاصله به منظور جلوگیری از بروز حادثه خطرناک برای مسافران در یک اقدام به موقع نسبت به متوقف کردن آن اقدام کرد.

وی در ادامه ضمن برخورد های قانونی و ارائه تذکرات لازم به راننده خودرو از او خواست هرچه سریع تر نسبت به تعویض لاستیک خودروی خود اقدام کند چون در غیر این صورت اجازه تردد به آن در سطح شهر داده نخواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در حاشیه این اقدام گفت: به حرکت درآوردن وسیله نقلیه با وجود اطلاع قبلی از عیب و نقص فنی آن جرم و است و در قانون مجازات اسلامی مجازات هایی برای راننده متخلف در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در قانون تشدید مجازات شخص راننده، محرومیت یک تا 5 سال از رانندگی و عدم تعهد بیمه ها در پرداخت خسارات پیش بینی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مدارک راننده تا زمان تعویض لاستیک در توقیف پلیس قرار می گیرد و پس از بازدید پلیس دو روز پس از ارتکاب تخلف به راننده متخلف عودت داده می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان اتوبوس های شهری که جان مسافران در دست آنها است بایستی به سالم بودن خودروی خود از هر جهت توجه جدی داشته باشند و در صورت وجود نقص فنی نسبت به رفع سریع آن اقدام کنند تا حادثه ناگواری برای سرنشینان پیش نیاید.

اصفهان -راعی

 

کدخبر: 698605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟