تعمیرات اساسی اسکله های حوضچه شماره یک بندرامیرآباد پایان یافت

به گزارش رکنا از ساری ،کمال عبداللهی  با اعلام این خبر گفت بندرامیرآباد به منظور افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع زیرساخت های موجود ، اقدام به تعمیرات اساسی منجر به PM اسکله های حوضچه شماره یک بندرامیرآباد به تعداد ۹ پست ، با هزینه ای بالغ بر ۳۸۱ میلیارد ریال کرده است.

وی با بیان اینکه در تعمیرات اساسی اسکله های بندرامیرآباد ، از روش نوین DSM استفاده شده است ،  نگهداری و افزایش طول عمر سازه های موجود با صرف هزینه زود بازده را بخشی دیگر از اهداف این تعمیرات عنوان کرد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد ، اجرای عملیات اختلاط عمیق خاک ، خاکبرداری ماشینی و دستی کانال جهت اجرای DSM ، لایروبی کانال های تأسیساتی و جمع آوری آب های سطحی ، تعویض و نصب فندرها به تعداد ۵۳۰ عدد ، نصب ۲۹ عدد نردبان و تعمیر سطوح بتنی شمع ها را از مراحل اجرایی پروژه تعمیرات اساسی اسکله در بندرامیرآباد برشمرد.

عبدالهی در بخش دیگری از تشریح مراحل فنی این پروژه به اجرای یک هزار و ۸۵۰ متر انواع لوله های پلی اتیلن اشاره  و تخریب بتن ، خاکبرداری ، لوله گذاری ، غلاف گذاری در کانال ، ایجاد درزگیر قائم و افقی روی تیر پیشانی ، قالب بندی ، آرماتور بندی ، بتن ریزی  ، لکه گیری آسفالت روی اسکله ها ، بارگیری و ... را از موارد اجرایی این عملیات عنوان کرد.

تعمییرات اسکله


انتهای متن/عباسی نیک

کدخبر: 698304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟