تألیف سه کتاب پژوهشی در آموزش و پرورش استان برای استفاده مدارس پژوهش‌محور

به گزارش رکنا از ساری؛ «ایمان اوانی» در تشریح دستاوردها و موفقیت های گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان، از تالیف کتاب‌های "راهنمای تدریس پژوهش محور"، " راهنمای عملی پرورش خلاقیت " و " مدل مدرسه پژوهش محور " در آموزش و پرورش مازندران خبر داده و گفت: برگزاری کارگاه های پژوهشی اقدام پژوهی،آشنایی با پایگاه پژوهشی،روش تحقیق،درس پژوهی،پروپوزال نویسی،مقاله نویسی،مقاله نویسی،تدوین گزارش پژوهشی،Endnote ،spss و ... از جمله فعالیت‌های این گروه بوده است.

وی  با اشاره به توسعه و گسترش مدارس پژوهش محور چهار دوره تحصیلی استان به بیش از 360 مدرسه در راستای تجربه پژوهشی برتر کشور افزود: اطلاعات پژوهشی 2440 پژوهشگر فرهنگی را در سامانه اطلاعات پژوهشی استانداری (www.bpmz.ir) درج و فعالیت های پژوهشی فرهنگیان را ساماندهی کردیم. داوری گزارش‌های اقدام‌پژوهی بیستمین برنامه معلم پژوهنده و طرح‌های مقدماتی اولویت‌های پژوهشی 95 در قالب اتوماسیون در پایگاه پژوهشی آموزش و پرورش مازندران به نشانی (www.redumaz.ir)و ارائه دستاوردهای دانش آموزان در سومین نمایشگاه فن بازار استان در دانشگاه فنی امام محمد باقر (ع)ساری با حضور 31 پژوهش‌سرای استان از جمله اقدامات گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش مازندران در طی سالهای اخیر بوده است.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش مازندران از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش و پارک علم وفناوری استان خبر داده و اظهار کرد: دراولین و دومین کنفرانس ملی"رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش" میزبانی این برنامه را به عهده داشتیم.

اوانی خاطرنشان کرد: تنظیم دستورالعمل تجاری‌سازی "پایگاه آموزش و پرورش مازندران" در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل کارآموزی و فعالیت‌های تحقیقاتی در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی را در دستور کار داشته و به انجام رساندیم.


انتهای متن/عباسی نیک

کدخبر: 698248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟