دعوت مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به شرکت پرشور در انتخابات

به گزارش رکنا ازاصفهان ؛علی محمدهاشمی با بیان اینکه امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان شده است افزود : حماسه حضور مردم در روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 در پای صندوق های رای ، دشمنان و نااهلان را مایوس و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش در نزد جهانیان نمایان خواهد کرد .

محمدهاشمی ضمن دعوت از تمامی خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان اصفهان جهت شرکت پرشور به همراه اعضای خانواده در پای صندوق های رای و لبیک به فرامین رهبری معظم انقلاب در مشارکت حداکثری در انتخابات از کلیه همکاران خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با حفظ فاصله فیزیکی به مسئولیت اجتماعی، شرعی و قانونی خود عمل کنند .

در این نشست مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز با تاکید بر مشارکت حداکثری پرسنل ، جوانان ، امدادگران و داوطلبان در انتخابات 28 خرداد ماه دین خود را نسبت به شهدا و امام شهدا ادا کنند .

مدیر حراست جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز مشارکت بانشاط در انتخابات پیش رو را فرصتی ناب برای نمایش همدلی و همبستگی ملی دانسته و بر حضور پرشور افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات تاکید کرد .

در پایان نشست شورای معاونان و مدیران ستادی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار امیدواری کرد : پیروزی نهایی از آن ملت ایران است که با انتخاب اصلح مسیر انقلاب اسلامی در رسیدن به آرمان های بلند و متعالی خود را هموارتر خواهد کرد .

 اصفهان-بهمن راعی

 

کدخبر: 697546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟