مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پای صحبت رأی اولی‌ها نشست

به گزارش رکنا از  مازندران؛ «علیرضا سعدی پور »، در پویش دانش‌آموزان رأی اولی که صبح امروز در کانون فرهنگی و تربیتی شهید آوینی ناحیه یک ساری برگزار شد شرکت کرده و پای صحبت‌ها و درد دلهایشان نشست.

وی در جمع دانش‌آموزان رأی اولی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: شما رأی‌اولی‌ها پر از شور انتخاباتی هستید که با دقت و حساسیت و انتخاب دقیق و درست، می‌توانید آن را به شعور سیاسی و انتخاباتی تبدیل کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران انتخابات را نماد دموکراسی، مردم‌سالاری دینی ونماد یأس و ناامیدی دشمن دانسته و افزود: اقتدار، قدرت و عظمت مملکت در انتخابات متجلی می‌شود.دشمن با تبلیغات فراوان سعی در مأیوس کردن مردم از انتخاب سرنوشت و آینده خود کند که با حضور آگاهانه در انتخابات می‌توانیم مهر بطلانی بر این دسیسه‌های دشمنان بزنیم.

سعدی پور با اعلام اینکه بیش از 23 هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان مازندران داریم تصریح کرد: شما رأی اولی‌ها باید حضوری عالمانه و آگاهانه در انتخابات داشته باشید و با بررسی دقیق برنامه‌های کاندیداها و توجه به شاخص‌هایی که برایمان ارزشمند است با دقت و حساسیت کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وی اذعان داشت: اولیا می توانند نقش مهمی در دعوت دیگران به‌ویژه فرزندان رأی اولی خود برای شرکت آگاهانه در انتخابات داشته باشند.چراکه آینده کشور در گرو انتخاب آگاهانه است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این جلسه را به اشتراک گذاشتن اندیشه‌ها و شنیدن حرف‌های رأی اولی‌ها و همگام شدن برای شرکت در انتخابات دانسته و ابراز امیدواری کرد: روز جمعه 28 خرداد 1400 با حضور در پای صندوق‌های رأی انتخاباتی پرشور را رقم می‌زنیم.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 697458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟