آینده درخشانی در انتظار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  رکنااز ساری ،فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات گفت: مازندران از نظر امنیتی در وضعیت باثباتی است.

وی با اظهار اینکه امروز دشمن با تمام توان و بهره گیری از همه عوامل در حال کوبیدن جبهه خودی است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به واسطه ناخدای هوشمند حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است.

فرمانده سپاه کربلا با عنوان اینکه جمهوریت و اسلامیت نظام الگوی حکومت داری است، اظهار داشت: امروز دشمن با فضای رسانه‌ای در صدد تضعیف نظام اسلامی هستند و باید در این راستا هوشیار باشیم و مقدمات حضور حداکثری را آماده کنیم.

سردار مسلمی با عنوان اینکه مازندران از نظر امنیتی در وضعیت باثبات و خوبی قرار دارد، افزود: در حوزه برگزاری انتخابات با همگرایی و همصدایی وضعیت خوبی داریم.

مسلمی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برقراری امنیت در استان اظهار داشت: از سال گذشته با رصد و پایشی که در فضای مجازی داشتیم به یکسری از سرنخ‌هایی در زمینه عوامل و افرادی در فضای مجازی درصدد این هستند، حضور مردم را کمرنگ کنند، مشاهده شد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: با رصد مجازی در فضای مجازی طی یک عملیات غافلگیرانه در ۱۵ خردادماه سال جاری یک از سرپل های اصلی گروهک مستقر در خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

وی بیان داشت: این فرد و مرتبطین با گذراندان دوره‌های آموزشی قصد داشتند ضمن تشکیل و حمایت از کمپین‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات و ایجاد نارضایتی‌هایی دامن زنند.

سردار مسلمی اظهار داشت: با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند و در حال گذراندن سیر مراحل قانونی هستند.

انتهای پیام /عباسی نیک

کدخبر: 697444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟