اجرای طرح های ویژه پلیس اصفهان برای کاهش جرایم و کنترل مجرمان

به گزارش رکنا از اصفهان، سردار" محمدرضا میرحیدری" در پنجمین جلسه قرارگاه انتظامی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت گفت: هدف از تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای اجرای دقیق ماموریت های پیش رو، پیشگیری از اقدام های ناهماهنگ و زائد در حین انجام عملیات، هم سو کردن ادارات و بهره گیری از ظرفیت های موجود برای اجرای بهینه ماموریت ها است.

وی افزود: با همدلی ، همکاری و همراهی که بین اعضای این قرارگاه وجود دارد شاهد آمادگی بالا در همه نیروها و دستگاه های استان برای اجرای امورات محوله هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با تشکر از همراهی فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان ها گفت: بحمد الله شرایط امنیتی در تمامی حوزه های انخابیه مطلوب است و دستگاه های انتظامی و امنیتی با قوت ماموریت های محوله خود را در شهرستان ها دنبال می کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه اطلس امنیتی انتخابات استان تهیه شده و پیش بینی های لازم برای برقراری امنیت در قبل، حین و بعد از انتخابات انجام شده است گفت: بحمد الله وضعیت امنیتی استان اصفهان مطلوب است و با هیچ گونه مشکل خاصی که باعث برهم خوردن نظم و امنیت استان شود مواجه نبودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تثبیت و ارتقای امنیت را در حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: به همین منظور طرح های ویژه ای را به منظور کاهش جرایم و کنترل مجرمان با هدف ایجاد هر چه بیشتر فضایی امن و آرام برای مردم در دستور کار داریم و این طرح ها را با قوت دنبال می کنیم و در همین راستا قدردان همراهی مردم با فرهنگ، متدین و ولایی استان هستیم.

 اصفهان –بهمن راعی

 

کدخبر: 696991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟