شرایط ویژه پیش روی صنعت برق در تابستان 1400

 به گزارش رکنا  بکلو مدیر عامل توزیع برق استان ،اطلاع رسانی را از محورهای مهم مدیریت مصرف برق برشمرد و گفت: تابستان امسال با توجه به افزایش دمای هوا و کاهش نزولات آسمانی، کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است که امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاه سازی مطلوب رسانه‌ها و با همدلی و همراهی مردم، پیک بار را به خوبی سپری نماییم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: آگاه سازی شهروندان در خصوص مدیریت مصرف بهینه بدون شک، رسالت بزرگی است که در این خصوص خبرنگاران در صف مقدم اطلاع رسانی قرار دارند.

حسن بکلو در ادامه خاطر نشان کرد: مردم فهیم و شریف آذربایجان غربی در سال های گذشته همواره خادمان خود را در شرکت توزیع نیروی برق همراهی کرده اند، امسال نیز انتظار داریم با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف، صنعت برق را یاری نمایند. 

وی افزود : تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با همه نیرو و توان برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات آماده هستند تا با همکاری سایر دستگاه‌ها، انتخابات امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: مردم شریف استان آذربایجان غربی همواره در صحنه حضور داشته‌اند و تلاشگران صنعت برق استان در سال‌های اخیر جهت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به هم استانی‌های عزیز بصورت شبانه روزی به خدمت رسانی پرداخته اند و برای برگزاری هر چه بهتر و پرشورتر این انتخابات تمام پرسنل این شرکت پای کار خواهند بود .

آذربایجان‌غربی / کریم معجنی 

کدخبر: 696963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟