تأمین ۴۳ مگاوات برق مورد نیاز صنایع فعال در بندرامیرآباد

به گزارش رکنا از مازندران ، کمال عبدالهی  گفت با تلاش پرسنل زحمتکش برق و تأسیسات واحد فنی تاکنون ۴۳ مگاوات برق بین صنایع تولیدی ، خدماتی ، صنعتی و ... توزیع شده ، که از این میزان ۲۰ مگاوات توسط نیرگاه ۷۵ مگاواتی بخش خصوصی مستقر در اراضی پشتیبانی و ۲۳ مگاوات دیگر توسط پست فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان  مازندران و از طریق زیرساخت های احداثی این اداره کل ،  تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در مدیریت شبکه برق بندرامیرآباد فعالیت های توسعه ای ، توزیعی و نگهداری ، صرفه جویی های بی نظیری در هزینه های جاری و سرمایه ای انجام شده است ،  از برآورد صرفه جویی بیش از ۲۷۳ میلیارد ریالی این هزینه ها تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد ، همچنین از تأمین گاز برای سرمایه گذاران و ذینفعان در اراضی منطقه ویژه اقتصادی به میزان تقریبی ۳۵ هزار متر مکعب بر ساعت با فشارهای ۲۵ و ۶۰ psi خبر داد که از طریق خط انتقال شرکت ملی گاز ایران و خط انتقال داخلی  به طول ۱۳ کیلومتر میان متقاضیان توزیع می شود.

عبدالهی در ادامه یادآور شد  «با مجوز رسمی از اداره کل آب منطقه استان مازندران ، با حفر چاههای متعدد ، توانستیم آب مورد نیاز پروژه های سرمایه گذاری و فضای سبز بندر را با هدف صرفه جویی در مصرف آب شرب و با هزینه تمام شده بسیار کمتر تأمین کنیم.»

وی در پایان ، مدیریت زمان واگذاری انشعاب و اتصال آن به شبکه متقاضیان ، نصب کنتور دیجیتال با قابلیت هوشمندسازی برای تمام مشترکان ، کاهش زمان صدور و پشتیبانی به منظور ممیزی صورتحساب و بکارگیری کارشناسان فنی خبره را بخشی از اقدامات انجام شده در راستای جلب رضایت حداکثری مشترکان عنوان کرد.

انتهای متن /عباسی نیک

کدخبر: 696729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟