پروژه‌های توسعه‌ای اصفهان مصداق بارز اراده مدیران شهری است

 

 

 

به گزارش خبرنگار رکنا از اصفهان ، محمد اسلامی امروز _شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح «مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: باید قدردان قلب‌هایی که برای خدمت بی منت، سازندگی و پیشرفت کشور و عزت و سربلندی رفاه ملت ایران در تپش است، باشیم؛ برخی اظهارنظرها به زبان ساده می‌آید، اما وقتی به کوه موانع و مسائل آشنایی نداشته باشیم هر نوع اظهارنظری می‌تواند وجود داشته باشد در حالی این اظهار نظرها مطرح می‌شود که برخی گمان کنند انصاف را رعایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در شرایط بحران کرونا و جنگ اقتصادی که تمام مسیرها مسدود است و هیچ فعل و انفعال مالی قابل انجام نیست و کشور تشنه توسعه است ایجاد پروژه‌هایی که برای مردم گره گشایی و رفاه به ارمغان می‌آورد نشان از باور، ایمان و تلاش مدیران است؛ پروژه‌های توسعه‌ای که امروز در اصفهان شاهد هستیم مصداق بارز باور، ایمان و اراده مدیران شهری است که با همدلی به این نقطه رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در راستای منزلت اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی مردم نیاز است که به مباحث شهرسازی توجه کنیم تا ساخت و سازها بر اساس ضوابط انجام شود و مردم از سرانه‌های مورد نیاز و مطلوب برخوردار و امکانات عادلانه توزیع شود.

اسلامی تاکید کرد: موضوع تقویت حمل و نقل و روان سازی ترافیک از اهمیت زیادی برخوردار است، رینگ حفاظتی پروژه‌ای بزرگ در این راستا برای اصفهان است که امیدواریم در یک زمان بندی فشرده آن را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: امروز برای رینگ چهارم تفاهم‌نامه جدید امضا شد تا رینگ چهارم برای کل منطقه اصفهان بزرگ شامل شهرهای در مسیر در قالب "شرکت پروژه" ایجاد و پروژه در زمان‌بندی فشرده اجرا شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حلقه حفاظتی اصفهان خدمت بزرگ و رفاه قابل ملاحظه برای کل شهرهای استان اصفهان به وجود می‌آورد و ترافیک ترانزیتی شمال و جنوب را برای اصفهان به عنوان قلب کشور روان می‌کند. این اقدامات و جهت‌گیری‌ها برای ایجاد سیستم منظم حمل و نقلی و جریان‌سازی برای ترافیک عبوری است

اسلامی تاکید کرد: افتتاح کنار گذر شرق در اصفهان مسیرهای شمال به جنوب را بسیار نزدیک تر می‌کند و حرکت ترانزیتی را روان تر خواهد کرد.

اصفهان-بهمن راعی

 

کدخبر: 696076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟