دسترسی همه بیمه‌های تکمیلی بوشهر به نسخه‌نویسی الکترونیک فراهم شد

به گزارش رکنا از بوشهر،پرویز رمضانی روز شنبه در این ارتباط افزود: بیمه شدگان نیز در صورت نیاز می‌توانند پرینت نسخه را از داروخانه و مراکز پارا کلینیک دریافت و به بیمه تکمیلی ارائه کنند.

وی اضافه کرد: با تکمیل امکان بررسی اسناد تجویزی بیمه تکمیلی، نیازی به تجویز نسخه کاغذی از سوی پزشک نیست و بیمه شدگان از درخواست نسخه کاغذی خودداری کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای تیرماه سال جاری دفترچه‌های کاغذی تمام صندوق‌های بیمه سلامت حذف و بیمه شدگان با ارائه کد ملی به مطب و مراکز درمانی خدمت دریافت می‌کنند، گفت: در آخرین مرحله از برنامه حذف دفترچه، از ابتدای تیرماه امسال چاپ دفترچه کاغذی صندوق کارکنان دولت نیز متوقف می‌شود.

رمضانی ادامه داد: براساس هماهنگی و دسترسی‌های ایجاد شده، همه مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد در همه سطح‌های ارائه خدمات درمانی و تشخیصی، صرف نظر از ماهیت دولتی و غیردولتی پس از استحقاق سنجی از پایگاه برخط بیمه سلامت نسبت به پذیرش بیمه شدگان اقدام می‌کنند.

وی عنوان کرد: بیمه شدگان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ اعتبار پوشش بیمه‌ای از کد دستوری *۱۶۶۶# استفاده کنند و برای دسترسی به سابقه نسخه‌های تجویزی و وضعیت پوشش بیمه‌ای خود از سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس  eservices.ihio.gov.ir‌/esc‌ استفاده کنند.

 

کدخبر: 695816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟