جذب نفتکش با مالکیت حقیقی

به گزارش رکنا رشت، این جلسه در راستای هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم  و رفع مشکلات حمل و نقل فرآورده های نفتی با حضور مسئولان این شرکت و انجمن صنفی جایگاهداران و شرکت های توزیع استان انجام شد  .
در این نشست  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست ، ضمن قدردانی از تلاش جایگاهداران مجاری عرضه سوخت در سال گذشته ، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاهها و رضایتمندی مصرف کنندگان و مراجعان را مورد تاکید قرار داد .  
مدیر منطقه پس از بررسی مشکلات حمل و نقل فرآورده های نفتی، راهکار جذب نفتکش و تامین بخشی از نیاز حمل سوخت در جایگاهها توسط جایگاهداران ، انجمن های صنفی ، صاحبان سرمایه و همچنین شرکت های برند را پیشنهاد داد .  
در این جلسه مقرر شد صاحبان سرمایه انجمن صنفی و مالکان جایگاهها و شرکت های برند نسبت به جذب نفتکش با مالکیت حقیقی اقدام و نتیجه را به منطقه اعلام کنند .  
مدیر منطقه ضمن اعلام اینکه در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در جایگاههای عرضه سوخت تیم های نظارتی منطقه به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه می باشند افزود : «  به منظور رعایت حقوق شهروندی ، تأکید بر رعایت کلیه استانداردهای کمی و کیفی، دستورالعمل‌ها، نکات ایمنی، نظم و آراستگی و تکریم مراجعین  در جایگاه‌ها در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی همواره در دستور کار این شرکت قرار دارد . »

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 695391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟