حضور در صحنه انتخابات راه دفاع از انقلاب است

به گزارش رکنا از ایلام ، جمال شاکرمی در یادواره سرداران و ۳۰۷ شهید شهرستان دهلران با حضور فرماندار دهلران، امام جمعه و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران برگزار شد، اظهار کرد: ایام خرداد یادآور حماسه‌های ماندگاری است که نقطه عطف انقلاب است چرا که امام انقلاب را از خرداد شروع کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: هنوز دور دانه‌های گران بهایی در دل خاک دهلران آرمیده است، آنانی که دشمنان را از خاک این دیار دور نگاه داشتند و امروز مردم ایلام را با مهران و دهلران و دشت عباس می‌شناسند، دشت عباسی که قدمگاه حاج قاسم و یاران وی است.

وی بیان کرد: انقلابی با مجاهدت امام و همراهی ملت شکل گرفت و همین سبب شد که بعثت مجددی شکل بگیرد و درواقع انقلاب به رهبری امام (ه) انسان‌ها را از تحجر مدرن نجات داد.

شاکرمی تصریح کرد: امام (ره) در مقابل دشمنان ایستاد و به ما عزت داد امام (ه) صحنه‌ها را به خوبی می‌شناخت در همه صحنه‌ها در کنار مردم بود و امروز رهبر انقلاب در وسط میدان است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حفظ میراث امام و شهدا است، گفت: راهبردهای امام (ه) امروز حرف برای گفتن دارد، همه می‌بینیم که امروز رژیم صهیونیستی تنها است و ۹۰ درصد فعالیت اقتصادی این رژیم که در بستر دریا است توان و جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است، چرا که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و عده‌ای به دنبال مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات هستند.

شاکرمی تصریح کرد: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است، چرا که حادثه انقلاب اسلامی مثل حادثه عاشوراست کم در مقابل زیاد است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ما از نقطه صفر به نقطه برابری با قدرت‌های بین المللی رسیدیم، پس بدون شک در این صحنه نیز هم می‌توانیم موفق عمل کنیم.

ایلام/ کوثر موسوی

 

 

کدخبر: 695385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟