پیام و زبان انتخابات رسا و معنادار است

به گزارش خبرنگاررکنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی  در نشست بصیرتی با اظهار اینکه ️باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و هر کسی یک شهید را درنظر بگیرد، افزود: رأی دادن خود را به نام و یاد یک شهید انجام دهیمد، خوب یا بد را به این شهید بسپارید واگر منتخب‌ها بد رفتار کردند با شهید طرف باشند.

وی افزود: ️انتظار داریم آنچه که به نام شهدا است خوب استفاده شود، چرا که اینجا با نام شهدایی که پایه‌های انقلاب اسلامی و دینی را شکل دادند مزین شده است.

وی ادامه داد: ️ما در تاریخ، هرجا تجربه آری گفتن به رهبری را داشتیم فواید و برکاتش را دیدیم و اکنون مقام معظم رهبری و شهدا ما را برای انتخابات فرا خوانده‌اند زیرا انتخابات برای ما بسیار مهم است.

امام جمعه ساری یادآور شد: پیام انتخابات و زبان جهانی، سیاسی و بین المللی انتخابات یک زبان بسیار رسا و معنادار است زیرا تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ️باید مناظره‌ها را ببینیم و خوب فکر کنیم و هم به شخص، هم به خط و تفکر نگاه کنیم.

وی افزود: به تفکر انقلابی، ارزشی و سازش‌ناپذیری با دشمن توجه کنیم و حرف‌های کاندیداها را با عملکردشان بسنجیم.

وی گفت: ️انتخابات باید پرشور و همگانی باشد تا قلب امام زمان (عج) و ارواح شهدا را خوشحال و دشمنان ما را ناخشنودو ناامیدشان کند.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 695335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟