شهردار بابل از نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و مکان‌های مشخص برای انتخابات پیش رو خبر داد

به گزارش رکنا،  مهندس کیانی شهردار بابل از مشخص کردن مکان‌های ثابت برای تبلیغات نامزدها خبر داد و گفت: فضای تبلیغاتی جهت انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری در سطح شهر فراهم شده است.

مهدی کیانی همچنین عنوان کرد:  از روزهای گذشته و برابر دستور العمل ابلاغ شده مبنی بر فضاسازی تبلیغات محیطی انتخابات، شهرداری بابل اقدام به نصب بیلبوردهای انتخاباتی در سطح شهر کرده است.

 وی با بیان اینکه تاکنون چندین بیلبورد ثابت برای تبلیغات انتخاباتی نصب گردیده، افزود:

این تعداد تا روز بیستم خردادماه که زمان آغاز تبلیغات نامزدهاست به تعداد ۲۰ تابلو اضافه خواهد شد و این تابلوها برابر ضوابط فرمانداری و وزارت کشور در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

شهردار بابل ضمن دعوت از همه شهروندان در انتخابات ۲۸ خرداد،  بیان کرد: علاوه بر تابلوهای ثابت، مکانهای متعددی نیز در سطح شهر جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات تعبیه شده است.

به گفته شهردار بابل نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و معابر شهر منجر به آلودگی بصری و تضییع حقوق شهروندی شده و هزینه‌های گزافی را برای امحاء پوسترها برای شهرداری بهمراه دارد که در این راستا از مسئولین ستادهای نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود که تبلیغات کاندیداهای مورد نظر خود را فقط در مکان‌های تعیین شده نصب کنند.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 694856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟