وظیفه ما در انتخابات ۱۴۰۰ بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ علی ‌نیک‌یاد در جلسه بسیج رسانه نیشابور با حضور خبرنگاران افزود: ایجاد انگیزه، نشاط و امیدآفرینی باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد و در این زمینه نباید چشم به کمک‌های دولتی داشته باشیم و  نمونه آن گروه‌های جهادی هستند که توانسته‌اند با دست خالی امیدآفرین باشند.

وی ادامه داد: همان‌طور که در طول دوران شیوع کرونا بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ سری جهیزیه و کمک جهیزیه بدون هیچ‌گونه اعتبار دولتی در نیشابور تهیه و توزیع شد.

وی اظهار کرد: وظیفه سپاه و بسیج روشن‌گری، دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و انتخابات اصلح و همچنین همکاری با ناجا برای تامین امنیت انتخابات است و در این زمینه بیش از یک هزار نفر نیرو از بسیج در اختیار ناجا قرار می‌گیرد. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور بیان کرد: بسیج و سپاه در سیاست قطعا ورود دارد ولی در سیاست‌بازی و جناح‌گیری قطعا ورود نخواهد داشت و امروز نگاه همه جهان به انتخابات ۱۴۰۰ ایران است و امروز سلاح دشمن‌ تحریم انتخابات و در صورت عدم موفقیت کشاندن نتیجه انتخابات به مرحله دلخواه خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: در این‌چارچوب تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی برای دلسرد کردن و کاهش مشارکت شدت یافته و اصحاب رسانه در خنثی سازی جنگ روانی دشمن در این حوزه نقش موثری دارند.

وی تصریح کرد: دوباره باید حماسه فتح خرمشهر دیگری در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ رقم‌ بزنیم و در این راستا یک عملیات بیت‌المقدس جدید در پیش داریم و باید همه بسیجیان و رزمندگان خط مقدم انتخابات که قریب به ۴۰درصد شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند برای حضور همه‌جانبه توجیه شوند و هر کدام از این افراد یک نفر را به همراه خود پای صندوق بیاورند تا شاهد یک مشارکت بالای ۸۰درصدی باشیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خاطرنشان کرد: برای این طرح برنامه‌های فراوانی در فضای مجازی و حقیقی پیش‌بینی شده تا همه با هر سلیقه سیاسی و جناحی در انتخابات شرکت‌ کنند و موضوع انتخابات فراتر از مسائل سیاسی و جناحی است زیرا اعتقاد ما بر این است که برای ظهور امام زمان(ع) به عنوان منجی بشریت باید بسترسازی شود و انتخابات ۱۴۰۰ یکی از قطعات پازل در این راستا است.

وی یادآور شد: برخی در داخل کشور با تکرار حرف‌های دشمنان درصدد دلسرد کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند و رسانه های انقلابی باید تا جایی که در توان دارند با این فضاسازی مقابله کنند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا وی امکان تجمع‌های انتخاباتی وجود ندارد و حصور ستادهای انتخاباتی کم‌رنگ شده و رسانه‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات‌شان بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

کدخبر: 694849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟