صدا و سیما تریبون آزاد تمام اقشار موافق و مخالف است

به گزارش خبرگزاری رکنا در ادربیل  علی ملا احمدی در نشست روشنگری انتخابات در اردبیل اظهار کرد: صدا و سیمای اردبیل هم‌سو با سیاست بالادست و رسانه ملی برای تبیین شور و شعور انتخابات در تلاش خواهد بود همانطور که اقدامات این نهاد و رسانه با هدف شفاف‌سازی از سال گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه در بین مردم برای حضور در انتخابات افزود: بنا بر تاکید مقام عظمای ولایت حضور گسترده در رفراندوم ملی ۲۸ خرداد بسیار حائز اهمیت بوده و رسانه ملی با تبلیغات منسجم و گسترده در مسیر و خط مشی معین حرکت می‌کند.

رعایت اصل بی‌طرفی از سوی رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل به رعایت اصل بی‌طرفی از سوی رسانه ملی اشاره و خاطرنشان کرد: این رسانه در هیچیک از رویداد‌های ملی و فراملی موضع‌گیری محدود و گسترده نداشته و این موضوع باید برای همگان شفاف‌سازی و علنی شود.

ملااحمدی گفت: طبق نظرسنجی انجام شده انگیزه مردم برای حضور در انتخابات آینده نسبت به ادوار گذشته کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد، اما در حالت خوش‌بینانه رسانه ملی برای حضور حداکثری تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاهش شور انتخاباتی در بین اقشار مختلف به دلیل عملکرد ضعیف دولت‌های کنونی و قبلی، ترک فعل از سوی نهادها، افزایش مشکلات معیشتی و اقتصادی و بی‌تفاوتی سیاسی است که می‌بایست یکی از دستاورد‌های انتخابات آینده گسترش مرز عدالت در کشور باشد.

این مسئول رسانه ملی را تریبون آزاد تمام اقشار موافق و مخالف انتخابات دانست و افزود: تمام حرف‌های مردم از هر طبقه و دهکی از طریق این قاب باید شنیده و دیده شود.

ملااحمدی تصریح کرد: شفاف‌سازی انتخابات و دعوت به حضور حداکثری اصلی‌ترین رسالت و محوری‌ترین برنامه رسانه ملی برای رویداد سرنوشت ساز ۲۸ خرداد است و در این زمینه تدارکات لازم بنابر سیاست‌های کلان سیاسی انجام شده است.

به گفته وی صدا و سیمای مرکز اردبیل برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۷ محور و در قالب‌های مختلف نسبت به تدارک برنامه‌ها اقدام کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل همچنین به ظرفیت فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: این بستر به اندازه قاب تلویزیون و رادیو حتی بیشتر در تبیین اهمیت حضور حداکثری نقش دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

 

کدخبر: 694645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟