تجلیل از دانش آموزان برگزیده جشنواره مادر دوست داشتنی من

به گزارش دفتر خبرگزاری رکنا در سمنان؛ این مراسم با حضور شهردار ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، دانش آموزان برگزیده و والدین انها در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد.

شهردار سمنان در این مراسم گفت: کودکان نقش مهمی در  جامعه و آینده هر کشوری دارند و باید بستر را برای رشد و شکوفایی آنها فراهم کرد.

سید محمد ناظم رضوی افزود: در این دوره از مدیریت شهری شعار «سمنان،شهر دوستدار کودک» را سرلوحه فعالیت های شهرداری سمنان قرار داده و در این زمینه به توفیقات خوبی هم دست یافتیم و تلاش کردیم حقوق کودکان در سیاست‌ها، قوانین، برنامه‌ها و بودجه منعکس می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی ،هنری ، اجتماعی زیادی نیز با محوریت کودکان و نوجوانان انجام شد که برگزاری جشنواره « مادر دوست داشتنی من» یکی از این برنامه های موفق بود که با استقبال خوب دانش آموزان دوره اول شهر سمنان و استان مواجه شد.

شهردار سمنان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مادران گفت: مادرها بیست و چهار ساعته ، هفت روز هفته، بدون حقوق و بازنشستگی مشغول به کارند و در ایام کرونا نیز وظایف آنها مضاعف شد و بخش زیادی از رسالت آموزشی و تحصیلی نیز بر عهده مادران پرتلاش گذاشته شد.

ناظم رضوی خاطر نشان کرد: تلاش مادران در تامین سلامت خانواده نیز در ایام کرونا مسئولیت خطیری بود که مادران به خوبی از عهده آن بر آمدند و برای سلامتی اعضای خانواده از هیچ کوششی دریغ نکردند و این حجم از تلاش و فداکاری شایسته تقدیرو تکریم است.

مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان هم گفت: جشنواره مادر دوست داشتنی من با هدف تکریم مقام شامخ مادر و تجلیل از زحمات شبانه روزی آنها به ویژه در بخش تحصیل و مبارزه با کرونا برگزار شد.

سمیه قاسمی جامعه هدف این جشنواره را دانش آموزان اعلام و تصریح کرد: دانش آموزان استان در قالب فضای شاد با این جشنواره آشنا شده و فیلم های 60 ثانیه ای خود را در وصف مادران خود  و خوبی ها و مهربانی های آنها برای ما ارسال کردند.

به گفته وی بیش از 300 فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید و پس از بررسی آثار 20 فیلم به عنوان فیلم های برتر انتخاب شد که ارسال کنندگان آن مورد تجلیل قرار گرفتند.

رستم زاده /سمنان 

کدخبر: 694465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟