حماسه، قیام و سوگ ملت در غم فراق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا از ساری ، یاسر امینی در پیامی بمناسبت فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد بیان داشت: خرداد، ماه به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و یادآور آغاز قیام ملتی مؤمن و انقلابی در ١٥ خرداد ١٣٤٢ است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ بوده که نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌ و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌ است‌ و گرامیداشت سالگرد ارتحال آن عزیز سفر کرده بعنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در جمهوری اسلامی ایران برخوردار می باشد.

امینی اظهار داشت: روز چهاردهم خرداد روز وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را بنیان نهاد و بسط و نشر ارزش های اصیل اسلامی رادر عالم پایه افکند که در تاریخ جاودانه ماند.

وی افزود: یوم‌اله حماسه 15 خرداد سرآغاز تحقق اراده‌ مردم این سرزمین در برپاییجنبشی عظیم است که جرقّه آتش باری بر خرمن جامعه خفقان گرفته و شب زده ایران افکنده و موجب خروش یکپارچه مردمان مبارز این مروز و بوم، در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران، با نام و اندیشه این رهبر حکیم و قاطعشده و این قیام، نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ بیداد در کشور گردید.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد، یاد و خاطره تمامی شهداء انقلاب اسلامی و امام شهیدان را گرامی داشته و امید آن دارم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و خون پاک شهداء، با رهبری داهیانه حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.                                      

 

 

کدخبر: 693840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟