اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در شهر گردشگری سرعین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رکنا در سرعین عبدالرضا اقبال، رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران از ۱۱ خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در شهرستان سرعین برگزار خواهد شد.

او افزود: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور ۴۰ کشتی گیر دعوت شده و اعضای کادر فنی در شهرستان سرعین در حال برگزاری است که قرار است تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تمرینات آمادگی خود را پیگیری کنند تا شرایط مناسب و آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی را داشته باشند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: در این اردوی آمادگی ۶ کشتی‌گیر جوان استان و یک مربی نیز حضور خواهند داشت تا بتوانند از فرصت پیش آمده برای حضور قدرتمندانه در تیم ملی استفاده کنند.

اقبال به سفر این تیم به ترکیه اشاره کرد و ادامه داد: تجربیات خوبی را همراه تیم جوانان در اردوی ترکیه به دست آوردیم و در حال حاضر تیم کشتی جوانان کشورمان در آمادگی کامل است تا بعد از اتمام اردوی اردبیل که تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت، بتوانند در رقابت‌های پیش رو حضوری قدرتمندانه داشته باشند.

او به شرایط کرونایی و وضعیت خاص تیم کشتی جوانان نیز اشاره کرد و گفت: بهترین استعداد‌ها در قالب تیم ملی جوانان شناسایی و معرفی شدند که حضور این تیم می‌تواند در آینده کشورمان را به سکو‌های قهرمانی در کشتی برساند.

 

کدخبر: 693504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟