صد نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمانشاه مهیا شده است

به گزارش رکنا از کرمانشاه، احسان احمدی نصر با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: همه ساله در ادوار مختلف انتخابات در ایام تبلیغات کاندیداها شاهد آلودگی بصری جداره های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر می کند.

وی افزود: در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شده و هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا بیش از 100 نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیداهای شورای شهر و ستاد انتخاباتی آنها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

احمدی نصر خاطرنشان کرد: در همین راستا با مراجع قضایی هم هماهنگی های لازم صورت گرفته که با دعوت از روسای ستادهای تبلیغاتی تذکرات لازم به آنها داده شده تا از هرگونه آلودگی بصری در سطح شهر در ایام تبلیغات کاندیداها پیشگیری شود.

وی با اشاره به گونی پیچ کردن پایه های مونوریل، گفت: پایه های مونوریل برای تبلیغات مناسب نیست، اما متاسفانه در دوره های گذشته شاهد نصب پوستر کاندیداها بر روی این پایه ها با استفاده از تفنگ هیلتی (میخ کوب بتن) بودیم که این امر موجب می شود ضمن ایجاد آلودگی بصری، این سازه ها به لحاظ ساختاری هم دچار مشکل شوند.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: زمانی که این میخ ها را از پایه های بتنی استخراج می کنیم نه تنها رد آن بر روی سازه باقی می ماند، بلکه این سوراخ زنگار گرفته و این زنگار را به میله گردهای داخل ستون انتقال داده و موجب آسیب سازه ستون ها می شود.

احمدی نصر بیان کرد: در همین راستا امسال ستون ها را گونی پیچ کرده ایم که آسیبی به سازه ها وارد نشود و امکان انجام تبلیغات بر روی همین گونی ها فراهم باشد.

این مسئول از همه کاندیداهای شورای شهر و ستادهای تبلیغاتی آنها خواست تا در ایام تبلیغات مراقب سیما و منظر شهری باشند و بدانند که اولین گام برای اینکه حسن نیت خود را در خدمت به شهر و مردم شهر نشان دهند، حفظ همین سیما و منظر شهری است.

وی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و نیز کاهش هزینه های تبلیغات توصیه می شود کاندیداها بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغاتشان استفاده کنند.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای مجموعه شهرداری یک اولویت است و تمام تلاش خود را جهت تحقق بخشی به این مهم بکار خواهیم گرفت و از مردم نیز درخواست داریم ما را در این بین کمک کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 693346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟