شرکت نکردن در انتخابات جفا است

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران کمک‌های مومنانه که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، از امام خمینی (ره ) به عنوان رهبری الهی یاد کرد که اقتدار و عظمت امروز ایران مرهون رهبری بی‌بدیل ایشان است.

وی افزود: امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا مطرح است و اگر می‌بینیم کشور ما را تحریم می‌کنند دلیل آن اقتدار ما است، وگرنه چرا یک کشور ضعیف را تحریم نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سالگرد رحلت امام راحل (ره)، تصریح کرد: امام اسلام را مطرح کرد، اسلامی که موفق است و همه‌جا مطرح و اقتدار امروز ایران نتیجه نگاه مردم به اسلام است.

علما با اشاره به اهمیت کمک‌های مومنانه، اضافه کرد: امام در تمام برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به محرومان داشت و انصافا مردم لبیک همه جانبه‌ای به فرمان مقام معظم رهبری داده و با همه وجود پای کار آمدند.

امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: باید محاسبه کنیم، ببینیم قدیم کجا بودیم و الان کجا هستیم. هر چند مشکلاتی داریم از جمله بیکاری جوانان؛ مقام معظم رهبری به رئیس جمهور آینده گوشزد کردند که به فکر اشتغال و کمک به ضعفا باشید، اما انصافا از حیث اقتدار و عظمت با گذشت قابل قیاس نیستیم.

وی در ادامه پیرامون ضرورت شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: شرکت نکردن در انتخابات جفا است، به‌رغم تمامی مشکلات شرکت در انتخابات یک موقعیت ‌آفرینی است و با انتخاب اصلح گره مشکلات موجود زدوده خواهد شد.

آیت الله علما ادامه داد: هر چند امام راحل (ره) هر چه می‌گفت مردم لبیک می‌گفتند، اما ایشان همچنان بر رفراندم پافشاری می‌کرد و خوشبختانه ملت ما مشکلات را تحمل و امروز میوه اقتدار را می‌چیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه پیرامون بیکاری جامعه، اظهار داشت: ما کشور بسیار ثروتمندی داریم، روی طلا خوابیده‌ایم پس نباید بیکار داشته باشیم، نباید جوانان ما دچار مشکل شوند و انتخاب اصلح ضامن مدیریت موفق کشور است.

وی در پایان، تأکید کرد: برای برون رفت از مشکلات موجود باید با مشارکت حداکثری، بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 693339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟