مردم کسی را انتخاب کنند که حضورش باعث ناراحتی دشمن می شود

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیران رزمایش کمک های مومنانه استان کرمانشاه که در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: همه دشمنان امروز سعی می کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ و بدون حضور حداکثری باشد.

وی بر لزوم هشیاری در خنثی کردن نقشه دشمنان تاکید کرد و افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که حضورش بیشتر دشمن را ناراحت و عصبانی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه توجه به شاخص های مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح امری ضروری است گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه به نیازمندان، بیش از ۳۱۸ هزار بسته معیشتی با حداقل قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در استان توزیع شده است.

سردار ریحانی ادامه داد: در استان کرمانشاه تاکنون ۲۷۴ هزار بسته بهداشتی و آموزشی، ۵۳۲ کمک هزینه جهیزیه، ۶۰ هزار پرس غذای گرم و یک میلیون قرص نان توزیع شده است.

وی همچنین از آزادسازی ۴۱۶ زندانی با کمک ستاد دیه استان خبر داد و تصریح کرد: ۶۷ مسکن نیازمندان نیز تعمیر و یا ساخته شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، اشاره ای نیز به طرح مساوات و همدلی داشت و خاطرنشان کرد: در مجموع در این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان توسط خیرین مردمی کمک شده است.

ریحانی بیان کرد: این طرح ها همچنان ادامه دارد و همین امروز نیز هزار بسیته معیشتی توسط سپاه ناحیه کرمانشاه میان نیازمندان توزیع می شود.

وی در ادامه وضعیت کنونی اقتصاد کشور را با زمان جنگ مقایسه کرد و گفت: مانند دوران دفاع مقدس امروز نیز نمی توانیم نفتمان را بفرشیم اما اتحاد ما باعث پیروزی در جنگ شد و امروز هم به همین صورت است.

این مقام نظامی اشاره ای نیز به سالگرد وفات حضرت امام خمینی (ره) داشت و با بیان اینکه امام نگاه همه ما را عوض کرد و یک بازشناسی و بازفهمی از دین اسلام برای همه دنیا انجام داد افزود: طبق فرموده امام راحل روزی برسد که سنگرهای کلیدی در دنیا توسط اسلام فتح شود.

سردار ریحانی در پایان تاکید کرد: از سال ۱۳۰۰ همزمان با روی کار آمدن رضا خان، استعمار و استبداد توامان تیرگی و بیچارگی مردم را صد چندان کرد، اما امروز با همت امام راحل و مقام معظم رهبری با اینکه تمام شیاطین دنیا در مقابل ما ایستاده اند اما ما در برابر آنها سربلندیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 693334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟