جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی هرمزگان برگزار می شود
به گزارش رکنا از هرمزگان؛ فریدون همتی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی ایران به تاخیر افتاد، اظهار داشت: سومین دوره از این رویداد فرهنگی، نیمه دوم سال جاری به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

وی افزود: در نخستین نشست ستاد استانی ،  کمیته های مختلفی برای برگزاری هر چه باشکوه تر  این جشنواره تعیین شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این جشنواره دستاوردهای بسیار خوبی برای استان خواهد داشت، گفت:  با توجه به گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا،  برنامه های این جشنواره که در سطح وسیعی تدارک دیده شده، می تواند زمینه نشاط فرهنگی را در استان و به ویژه در قشر هنرمندان فراهم کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با صدا و سیما، برنامه های مختلفی به منظور معرفی توانمندی های مختلف هرمزگان در رسانه ملی تولید و از بستری که در قالب برگزاری این جشنواره فراهم خواهد شد، توانمندی های استان به تصویر کشیده می شود.

همتی، فرهنگ، پوشش سنتی، صنایع دستی، هنرهای بومی و جاذبه های بخش گردشگری را بخشی از   توانمندی های استان برشمرد و گفت: این جشنواره فرصت خوبی را برای آشنایی مردم مناطق مختلف دنیا با آداب و سنن استان فراهم خواهد کرد.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور واگذاری میزبانی این جشنواره به هرمزگان، تصریح کرد: از ظرفیت همه نخبگان و هنرمندان در برگزاری بخش های مختلف جشنواره ملی پویانمایی بهره خواهیم برد.

گفتنی است،  پیش از این و در مردادماه ۹۸، تفاهم نامه ای به منظور واگذاری میزبانی این جشنواره به هرمزگان بین استاندار هرمزگان و معاون امور استان های صدا و سیما به امضاء رسیده بود که به دلیل شیوع کرونا اجرای آن متوقف شده بود.

انتهای پیام/حیدری

 

کدخبر: 693332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟