نخبگان ،گنجینه ای ارزشمندوتمام نشدنی هستند

به گزارش رکنا از بوشهر، ابراهیمی با اشاره به نقش مهم اجتماع نخبگانی در توسعه و تعالی بومی، گفت: نیروی‌انسانی نخبه و مستعدبرتر، گنجینه‌ای ارزشمند و تمام‌نشدنی است.

وی با بیان اینکه نیروی‌انسانی مهمترین رکن پیشرفت و توسعه هر زیست‌بومی است، افزود: به منظور سامان‌دهی این نیروی ارزشمند باید برنامه‌های مشترکی برای شناسایی و هدایت جامعة نخبگانی طراحی و اجرا کرد. در این زمینه استانداری برای هرگونه همکاری با بنیاد نخبگان استان آمادگی دارد.

درویشی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز بر فضاسازی، تجهیز سخت افزاری و نرم‌افزاری و کمک به توسعه همه‌جانبه بنیاد نخبگان استان تأکید و اظهار داشت: در گذشته نخبگی و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان در چند سطح محدود خلاصه می‌شد اما با تأسیس بنیادهای نخبگان استانی، رسالت مهم این نهاد در جذب، توانمندسازی و اثرگذاری نخبگان گسترده‌تر و عملیاتی‌تر شد.

الله‌کرم اخلاقی؛ رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر نیز ضمن تأکید بر لزوم حمایت معنوی و مادی از جامعة نخبگانی، رفع کمبودها را راهی برای بهره‌گیری بهنیه از ظرفیت‌ها نیروی‌انسانی نخبه و سرآمد دانست.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌های ارزشمند انسانی استان بخصوص نخبگان، سرآمدان و مستعدان‌برتر، وظیفه‌ای سنگین بر دوش همه مسئولان استانی است و باید بنیاد نخبگان استان را در این ماموریت خطیر همراهی کنند تا نتیجة مطلوب حاصل شود.

جعفری /بوشهر

کدخبر: 692814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟