جسد جوان مغروق در حوالی سد سنگر

به گزارش رکنا رشت، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به گزارش مغروق  مردی ۳۵ ساله به سامانه ۱۱۲، گفت: تیم‌های امدادی از ۷۲ ساعت گذشته سریعا در محل حاضر و در جستجوی فرد مذکور بودند.

سیاوش غلامی با بیان اینکه از روز گذشته تیم واکنش سریع، شعبه رشت، ‌شعبه آستانه اشرفیه و پایگاه های اطراف به منطقه مذکور اعزام شدند، گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از صبح روز جاری از شعب رودبار و انزلی به محل مورد نظر اعزام شدند، همچنین عوامل امدادی جمعیت با لجستیک مورد نیاز و ۴ فروند قایق تا پایان عملیات و پیدا شدن فرد مورد نظر در محل حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به پیدا شدن پیکر مغروق اظهار کرد: پس از عملیات جستجو طی ۴ روز، پیکر مغروق در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۱:۰۰ توسط عوامل امدادی هلال احمر در حوالی سد سنگر کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

غلامی با اشاره به اینکه متولی امر جستجوی غریق از وظایف هلال احمر نیست، افزود: متولی امر جستجوی غریق هلال احمر نیست و در این راستا، کلیه دستگاه های متولی اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهند داد و جمعیت نیز همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

سیاوش غلامی ضمن توصیه به مردم مبنی بر حضور مردم در رودخانه ها و کانال های آب اذعان داشت: مردم گرانقدرمان از حضور در رودخانه، کانال های آب و حاشیه های آن به هر دلیلی جدا خودداری کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 692716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟