احداث پایگاه اورژانس در منطقه موزیرج با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و خیر سلامت

به گزارش رکنااز  بابل، آیین کلنگ‌زنی ساختمان اورژانس موزیرج با حضور قربانعلی ولیزاده فرماندار ویژه شهرستان، مهدی کیانی شهردار بابل ، فرامرز ابوالحسنی رییس، مهدی پورچالی، جواد بیژنی، مرتضی کاردگر و جعفر واثقی اعضای شورای اسلامی، سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، لعلی رییس اورژانس و معاونین و مدیران شهرداری و سایر مسولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم مهدی کیانی شهردار بابل ضمن تشکر از پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش و همت دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس شهرستان و همچنین قدردانی از خیر سلامت جناب آقای حسن‌نژاد، گفت:

 زمین این ساختمان متعلق به شهرداری بابل می‌باشد که با تصمیم شهرداری و شورا مقرر شد پایگاه اورژانس در آن احداث و راه‌اندازی شود.

این پایگاه در منطقه غرب بابل و در مجاورت ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی به مساحت ۱۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

 برای خدمت به شهروندان و بیماران در شرایط دشوار و حساس و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال امروز نصیب بندگان برگزیده خود کرده است.

بی‌شک با وجود سوانح و حوادث جاده‌ای در منطقه موزیرج و مسیر بابل به آمل، بیش از هر زمان دیگری نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش‌بیمارستانی در منطقه غرب بابل هستیم.

تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع، اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند که نشان از اهمیت والای خدمت و جایگاه ارزشمند اورژانس ۱۱۵ دارد.

 احداث این مجموعه به کمک خیر نیک‌اندیش جناب آقای حسن‌نژاد انجام خواهد شد و به خواست خدا ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بابل-عباسی نیک 

کدخبر: 692310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟