قربانیان کرونا در استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش رکنا از بوشهر'سعید کشمیری  با اشاره به تبلیغات کاندیداهای انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، دورهمی و بحث و گفت‌وگو تجمعی در مکان‌های سربسته ممنوع است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای همه آحاد جامعه را الزامی دانست و بیان کرد: اکنون 2 شهرستان دیر و کنگان در وضعیت قرمز قرار دارد و سه شهرستان جم، تنگستان و دیلم در شرایط زرد و 5 شهرستان دیگر استان بوشهر نارنجی است.

وی از افزایش قربانیان کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته با ثبت 4 مورد فوت جدید ناشی از کرونا در مراکز درمانی تعداد فوتی‌های این بیماری در استان بوشهر به یک‌ هزار و 153 نفر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 60 نفر دیگر در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند گفت: اکنون در بیمارستان‌های استان بوشهر 253 بیمار بستری هستند که 37 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

کشمیری تصریح کرد: از مجموع 37 بستری در بخش‌های مراقبت ویژه کرونایی، 19 نفر در وضعیت حاد این بیماری هستند و با دستگاه تنفس می‌کنند.

وی به بیماران کرونایی در 15 ماه گذشته پرداخت و تصریح کرد: تاکنون 42 هزار و 713 در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی هستند.

جعفری/بوشهر

کدخبر: 692075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟